KURS MATURZYSTA 2024-2025

Kategorie

Opracowania lektur szkolnych

Czy po przeczytaniu „Balladyny” Juliusza Słowackiego  zastanawiasz się, o czym była książka i jaki jest sens czytania utworu, którego nie rozumiesz? Albo okazuje się, że to, co wydawało się oczywiste, jednak zostało błędnie zinterpretowane przez Ciebie? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

89.00 

Czy po przeczytaniu „Dziadów” cz. II Adama Mickiewicza  zastanawiasz się, o czym była książka i jaki jest sens czytania utworu, którego nie rozumiesz? Co fascynującego jest w przywoływaniu duchów i rozmowie z nimi? Czy z tej mrocznej historii można się czegoś nauczyć? Dlaczego to, co wydawało się oczywiste, jednak zostało błędnie zinterpretowane przez Ciebie? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

79.00 

Czy po przeczytaniu utworów wierszowanych, takich jak fraszki Jana Kochanowskiego,  masz trudności w ich interpretacji? Być może nie potrafisz odszukać i nazwać środków poetyckich (stylistycznych).   A może trudno jest Ci zapamiętać o czym była każda z przeczytanych fraszek, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

49.00 

Czy trudno jest Ci przebrnąć przez pierwsze strony „Kamieni na szaniec” Aleksandra Kamińskiego, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego? A może zastanawiasz się, w jaki sposób zapamiętać liczne akcje Małego Sabotażu i akcje dywersyjne i czym się one różnią? Co interesującego i niezwykłego jest w historiach głównych bohaterów: Alka, Zośki i Rudego? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona, pseudonimy i losy bohaterów.

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

89.00 

Czy po przeczytaniu „Latarnika” Henryka Sienkiewicza  zastanawiasz się co fascynującego jest w życiorysie Skawińskiego? Dlaczego bohater, nie mógł zaznać spokoju mimo licznych prób? A może trudno jest Ci zapamiętać kolejność zdarzeń w opisanej historii głównego bohatera lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

59.00 

Czy po przeczytaniu „Małego Księcia” Antoine’a de Saint-Exypéry’ego zastanawiasz się, o czym była książka i jaki jest sens czytania utworu, którego nie rozumiesz? Co ciekawego i niezwykłego jest w historii małego chłopca, który lata z asteroidy na asteroidę i gada z lisem? Albo okazuje się, że to, co wydawało się oczywiste, jednak zostało błędnie zinterpretowane przez Ciebie, bo jak rozumieć słowa, że: „[…]dobrze widzi się tylko sercem. To, co najważniejsze, jest niewidoczne dla oczu.”? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

89.00 

Czy po przeczytaniu „Opowieści wigilijnej” Charlesa Dickensa  zastanawiasz się co fascynującego jest w podróży zrzędzącego i skąpego starca z duchami? Dlaczego Ebenezer Scrooge nienawidził Bożego Narodzenia, mimo że jest to radosny czas. A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

89.00 

Czy po przeczytaniu „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza zastanawiasz się, o czym była epopeja narodowa i jaki jest sens czytania utworu, którego nie rozumiesz? Co niezwykłego jest w historii Jacka Soplicy (księdza Robaka), który ukrywa się pod habitem zakonnika i dlaczego co chwilę pojawia się przymiotnik ostatni. Czy to normalne, że dwudziestoletni Tadeusz zakochuje się w czternastoletniej Zosi, a jego stryj nalega na szybkie zaręczyny? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

139.00 

Czy po przeczytaniu „Quo vadis” Henryka Sienkiewicza zastanawiasz się, które wątki i postaci były fikcyjne, a które są potwierdzone w źródłach historycznych? Czy Petroniusz rzeczywiście istniał, czy jest to tylko wymyślona postać przez autora? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

139.00 

Czy po przeczytaniu utworu, takiego jak „Reduta Ordona” Adama Mickiewicza,  masz trudności w jego interpretacji? Być może nie potrafisz odszukać i nazwać środków poetyckich (stylistycznych). 
A może trudno jest Ci zapamiętać o czym był utwór, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

29.00 

Czy po przeczytaniu utworu, takiego jak „Śmierć Pułkownika Adama Mickiewicza,  masz trudności w jego interpretacji? Być może nie potrafisz odszukać i nazwać środków poetyckich (stylistycznych). 
A może trudno jest Ci zapamiętać o czym był utwór, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

35.00 

Czy po przeczytaniu utworu, takiego jak „Świtezianka” Adama Mickiewicza,  masz trudności w jego interpretacji? Być może nie potrafisz odszukać i nazwać środków poetyckich (stylistycznych). 
A może trudno jest Ci zapamiętać o czym był utwór, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

29.00 

Czy po przeczytaniu utworów wierszowanych, takich jak treny Jana Kochanowskiego, nie rozumiesz ich wyjątkowości i masz trudności w ich interpretacji? Być może nie potrafisz prawidłowo wyjaśnić metafor w nich zawartych lub odszukać i nazwać środków poetyckich (stylistycznych).   A może trudno jest Ci zapamiętać o czym był każdy z przeczytanych trenów, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

49.00 

Czy po przeczytaniu „Zemsty” Aleksandra Fredry zastanawiasz się, o czym była lektura i jaki jest sens czytania utworu, którego nie rozumiesz? Co zabawnego jest w historii dwóch kłócących się sąsiadów – Cześnika Raptusiewicza i Rejenta Milczka? Czy to możliwe, że Cześnik mógłby ożenić się ze swoją bratanicą? A może trudno jest Ci zapamiętać imiona i losy bohaterów lub przebrnąć przez pierwsze strony lektury, mimo że zależy Ci na dobrych ocenach i na wysokim wyniku z egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego?

Zapamiętaj, to może się zmienić! Mam dla Ciebie rozwiązanie.

89.00 

Oferuję opracowania lektur szkoły podstawowej, które pomogą Ci nie tylko lepiej zrozumieć fabułę, ale także zapamiętać losy bohaterów. Kurs dotyczący opracowania lektur został stworzony z myślą o tym, abyś mógł z łatwością zgłębić tajniki literatury, zrozumieć głębsze przesłanie książek oraz przyswoić wszystkie niezbędne informacje, które będą pomocne podczas lekcji języka polskiego.
Zdaję sobie sprawę, jak trudne i wymagające mogą być lektury szkolne. Często spotykam się z sytuacją, gdzie uczniowie czują się przytłoczeni ilością treści, skomplikowanymi wątkami i bogactwem postaci. Celem moich opracowań jest uproszczenie tego procesu, by uczynić naukę bardziej przystępną i przyjemną.

Opracowania lektur i wierszy uczą analiz tekstu

W ramach opracowania lektur i wierszy proponuję szczegółowe opracowanie każdej lektury, które obejmuje nie tylko streszczenie, ale także analizę głównych wątków, postaci, motywów oraz kontekstu historycznego i społecznego. Dzięki takim materiałom łatwiej jest dostrzec ukryte znaczenia i symbole, które twórcy umieszczali w swoich dziełach. Uczestnicy kursów zyskują szeroką wiedzę na temat struktury powieści, sposobu budowania napięcia i charakterystyki postaci. Uczą się jak napisać opracowanie lektury, a następnie wykorzystać to na zajęciach w szkole. Pomagam w odnalezieniu powiązań między różnymi elementami fabuły, co pozwala na lepsze zrozumienie motywacji bohaterów oraz ich decyzji.

Opracowania lektur szkolnych online

Opracowania lektur do szkoły podstawowej są dostępne online, dzięki czemu możesz uczyć się w dogodnym dla siebie czasie. Materiały są dostępne przez całą dobę, co daje możliwość nauki w tempie, które najbardziej Ci odpowiada. Zajęcia online umożliwiają również powrót do wcześniej omówionych tematów i ponowne przyswajanie informacji, co jest niezwykle pomocne podczas przygotowań do sprawdzianów czy egzaminów. Wszystkie opracowania lektur są opracowane w sposób, który wspiera różne style uczenia się. Uczestnicy korzystają z multimedialnych materiałów, które w prosty sposób wyjaśniają skomplikowane zagadnienia literackie. Wykonują także ćwiczeniami, które pozwalają na sprawdzenie zdobytej wiedzy i jej utrwalenie.

Naucz się rozumieć opracowanie lektury

Nie każde opracowanie lektury jest od początku przystępne dla ucznia. Mimo to, każda lektura szkolna to osobna podróż, którą staram się uczynić jak najbardziej fascynującą, dlatego uczę jak interpretować teksty literackie, dostrzegać ukryte przesłania i rozumieć intencje autora. Podczas opracowania lektur analizujemy postaci, ukazujemy ich ewolucję i pomagamy zrozumieć ich rolę w kontekście całej opowieści. Dzięki temu opracowania nie tylko ułatwiają przyswajanie faktów, ale także rozwijają umiejętność krytycznego myślenia. Oferowane opracowania lektur są zgodne z programem nauczania, dlatego idealnie nadają się do wykorzystania na lekcjach języka polskiego. Kursy te są doskonałą pomocą zarówno dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę, jak i dla tych, którzy czują, że potrzebują dodatkowego wsparcia przed egzaminem lub kartkówką z lektury. Opracowanie pozwala zrozumieć kluczowe wydarzenia i postacie, ale także zdobyć niezbędne narzędzia do głębszej analizy i interpretacji.

Dlaczego warto skorzystać z opracowań lektur?

Korzyści z uczestnictwa w kursach opracowanie lektur są niezliczone. Pomagam nie tylko zdobyć wiedzę, ale także rozwijać umiejętności, które będą przydatne przez całe życie – jak umiejętność analizy tekstu, krytycznego myślenia oraz umiejętność wyciągania wniosków. Dzięki tym opracowaniom lektur, lekcje języka polskiego przestaną być nudnym obowiązkiem, a staną się fascynującą podróżą do świata literatury. Oferuję także opracowania lektur do klasy 7 i 8.
Zachęcam do zapisania się na najlepsze opracowania lektur online i przekonania się, jak łatwo i przyjemnie można przyswajać lektury szkolne. Oferuję kompleksową pomoc, wsparcie oraz materiały, które uczynią naukę bardziej efektywną i przyjemną. Opracowania lektur to doskonała inwestycja w Twoje edukacyjne sukcesy.